Thursday 13 December 2012

1.2.34

Ada apa dgn 1.2.34..ianya hanyalh satu tarikh...tp x ramai yg sedar ttg kelebihan tarikh ni..ramai duk mengagung2kn tarikh 12.12.12..satu tarikh yg cantik lh..unik lh..mcm2 lg..ramai nk buat something special pd tarikh trsebut..ada yg brtunang..brkahwin..mmg cantik tarikh ni kn..x dinafikn..tp tu slh satu kelbihan pd tarikh kalendar omputih..tp sbnrnya ada tarikh yg lg unik & cantik jugak dlm kalendar islam kita iaitu tarikh arini..1 Safar 1434H..01.02.1434..so akan jd 1.2.34H..dan plg istimewa sbb jatuhnya tarikh ni adlh pada ari JUMAAT..penghulu segala hari...yg mempunyai byk kelebihan..Subhanallah hebatnya percaturan Allah..Sama2 lh kita berdoa moga arini kita akan menjadi insan yg lebih baik dr sebelum2nya..insan yg kuat pegangan agamanya..insan yg berjihad demi Allah & RasulNya..InsyaAllah..Muhasabah diri utk sentiasa menjadi yg terbaik di sisiNya..Lindungilh diri ini Ya Allah..Kuatknlh imanku..jauhknlah aku dr jln yg dimurkaiMu..Dekatknlah aku padaMu..berkatilah aku dgn kasih sygMu..jadiknlh aku hambaMu yg sabar & brsyukur..Berilh aku petunjuk utk aku menuju ke Jannah MU..AMINNN!!!

No comments:

Post a Comment